Herseyim Kızlar daha önce lokman hekime diyordum bebeğin suyu ve kilosunun fazla olduğunu söylediler bugün Detaylı ya girdim normal çıktı acaba başına böyle birşey gelen varmı oraya giden dr den mi kaynaklandı cihazdan mi bilmiyorum
NaimeYilmaz Herseyim doktoru bilmemde bebegın suyu fazlayken detaylıda normal çıktı ama ben yıne doktorumu dınledım.
Herseyim Tedbiri elden birakmamak gerek tabiki yine yemeye içmeye dikkat edicem de bi nebze olsa içim rahatladı. Sizin dr detaylidan sonra mi dedi ben şimdi 30 haftalığım suyundan dolayı girdim bugün.
NaimeYilmaz Herseyim suyu fazla dedıkten sonra detaylıya girdim sonra sonuçlarımı göstermeye gıdınce sasırdı suan hala fazla goruyorum nasıl normal demıs suyuna die tekrarladı
Herseyim Ebecik ayin 9 nda bi dr ye daha görünucm bakalım oda bugünkü dr gibi konusrsa ozeldeki doktoru degistircem