Fadime56 son aylarda zaten yeterince kilo alıyorsunuz. Şimdiden fazla kilo alırsanız son aylarda kendinizi tutmak zorunda kalırsınız. Bebeğiniz için faydalı şeyler yemeye çalışın, ara öğünleri atlamayın yeterli 😊 ben sadece 3 kilo aldım ama bebeğim maşallah gram olarak önden gidiyor. Arkadan gören de hamile olduğumu anlamıyor 😊