Bebeğimİn son haftalarda hareketi çok azaldı. 29 haftalığız ama artması gereken hareketleri giderek azalıyo. Bi sorun olabilir mi acaba? Hareket etmemesi bebeğin sorunu olduğu anlamına mı geliyo ? Yemek yiyip oturduğumda bile hareket etmiyo. Önceden su bile içsem tepki verirdi ama bu hafta hareketi çok azaldı