Guzel anneler 11 gun oncesi tansiyon yuksekligiyle hastaneye gttim doktorum benim ve bebegimin tehlikede oldugunu hemen doguma alinmam gerektigini soyledi hersey 15 dkikada gelisti hemen spinal sezeryan doguma alindim minik kizimi dogurdum yavrm suan kuvezde kucagima bile alamadim kokusunu cok merak ediyorum cok sukur iyi ne kadar kalir bilemiyorum sadece yazmak istedim basina gelen varsa yazabilir mi ne kadar kaldi kuvezde konusalim dualarinizi esirgemeyin suanda yapabilecegim yavrum icin sadece dua tansiyon probleminiz varsa sakin ihmal etmeyin hayirlisiyla yavrularinizi kucaginiza almayi nasip etsin rabbim cok zor isteyen herkese rabbim versin nasip etsin ins hayirli kandiller diliyorum