Merhaba,
doktorunuz sizi zaten endocronoloji veya dahiliyeye yonlendirmistir. Bir ilac veriyorlar sabahlari onu aliuorsununuz duzene giriyor, girmezse ilacin dozaji arttiriliyor. Ama kullanmaniz bebegin zihinsel gelisimi acisindan cok cok onemli. Ilaci aldiktan yarim saat sonra yemek yiyebilirsiniz, ayrica vitamin kullaniyorsaniz ilaci aldiktan 3-4 saat sonra diger ilaclarinizi icmelisiniz.