Bahar1 o bacak ağrısı bende 3.aydan 4.aya kadar çektim hergün belimde fıtık var o bacağımı vurmuştu kitleniyodum birden ağrısı çok fena oluyo bana da doktor magnezyum verdi kullandım bide süt içtim hergün şükür ondan sonra geçti inşallah sizinde uzun sürmez o acıyı bilirim çok fena