Merhaba arkadaşlar yaklaşık 7 gün önce kimyasal gebelik geçirdiğimi öğrendim kanamam başladı bugün kanamanın 6 ıncı günü. İlk kan verdiğimde 22 çıktı 2 inci 237 3 üncüde 81 olmuştu. Dün sabah kan verdim sonucum bugün çıktı 4,29 olmuş. Aşırı bi kanamam yok ilk günlerdeki gibi. Korkuyorum parça falan kaldı diye perşembe tekrar gel kan ver dedi hemşire. Başına böyle birşey gelen oldumu ? Beta değerleriniz en son kaça düştü ?