ElanrBlkc Bugün itibari ile 30 haftalık olduk. Kızıma kavuşmaya az kaldı. 38. Haftada gelecek sanki içime öyle doğuyor. 😀😀😀 sizler ne alemdesiniz
ikiprensannesiiii ElanrBlkc 28 haftalık olduk ama hareketlerde azalma var sanki sizde de oluyor mu endselenmelimiyim
ElanrBlkc ikiprensannesiiii yani gü de 10 defa hissedebiliyosan sıkıntı yok dşyolar ama kontrole git isterswn bi. Benim kız nazlı arasıra vuruyo ama hep bi hareketli balık gibi süzülüyo nazlı nazlı
Ayse_58 _zehra_ benimde 38+1 oluyor canım zaten ikinci olduğu için mecbur sezeryan o güne karar verdik doktorumla
Mom46 Bizde 33+2 olduk oğluşumla inanılmaz hareketliyiz gece gündüz hiç durmuyoruz bu hareketlilikle erkenden doğacak gibime geliyor içime sığmıyor😅😍😍
_zehra_ Ayse_58 hmm tamam ozaman bana sanki 36 olcak falan gibi geldi 😁 benimde 3.doğum, 2.sezaryen olacak inşallah. Hayırlı doğumlar
sweethome1000 29+4 ten selamlar=)) benim kızımda kıpır kıpır maşallah bi vuruyo bi süzülüyooo… bende 38-39da gelicek gibi hissediyorum… bişey sorucam kızlar baştan beri 1 hafta geriden geliyoruz.. bebegin haftasına göremi doğum hesaplanıyor