tugce67-67 Gonay canım 12 haftadn beri yaşıyorum şuan 26 oldum hâla sağ kadık ağrısı yaşıyorum.defalarca doktoruma söyledim bazı kişilerde oluyor katlanacaksın dedi.15 dk falan ayakta durunca ağrım geliyor.ama sen yinede bi doktoruna danış bazen enfeksiyondanda olur diyorlardı
Angelada Gonay benimde öyle kasik ağrısı var bugün doktora gittim idrar tahlili verdirdi kasik ağrısı olduğu zaman dinlen dedi
Gonay tugce67-67 bnmde bayadır oluyor hatta arada rahimde bile ağrım oluyor hafıf hafıf.doktorum 4 aya kadar bazı kısılerde olabılır normal dedı.ama insan yine de evham yapıyor malesef🤷🏻♀️
tugce67-67 Gonay aynen canım valla 7.aya girdik hâla devam ,zorluğu çok oluyor ama alışıyorsun sadece çok hareket edemiyorsun.eğer devam ederse sende alacaklarını çok erteleme ben kendime çıkıp kıyafet bile alamıyorum ağrımdan🙈