Tuba-27 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bebişinizi evet istanbul biraz sıkıntılı tüm hastaneler pandemi hastanesi oldu ama doğum katları ayrı olduğu için sıkıntı olacağını düşünmüyorum instagramdan da takip et burak hocayı baya ilgili ve güleryüzlüdür bende kardeşimle bir kaç kere gitmiştim