34 haftalık oldum. Bebis 32 de dönmüştü. Kasıklarımda otururken çok fazla baskı var 3 gündür Ve bir anda çok şiddetli bir ağrı giriyor. Vajinada ağrı ve baskı başladı. Dün fark ettim göbeğim de aşağıda duruyor. Göbek deliğinin üstünde hep ayakları var vurup duruyor. Sulu akıntim geliyor. Suyu da biraz azalmış demişti.Ben daha doğum çantası hazırlamadım ve lohusa geceliği almadım.