Kızlar esimin 1 haftadır dişi ağrıyor çürük çok kötüydü dün dr gitti çekmemişler virüs var diye ilaç yazıp göndermişler sabah yanağı şişmişti aradan 3 saat geçti şiddetli ateş kusma oldu yemek yiyemiyor cok halsiz ve uyuyor normalmi diş ağrısı yapar mı böyle 😣