Yasminsel canım ben bıberonu camlı aldığım ıcın ıcıne sıcak su. Döküyorum cok az bı damlacık kadar fairy döküp calkalıyorum sonra tekrar sadece suçla suyla çalkalayıp bırakıyorum ve normal şartlarda hep suçla suyla yıkıyprum emzık ıcınde sıcak suda kaynat