Merhaba kızlar 28+3 günlük gebeyim Allah izin verirse bir oğlum olacak evlenmeden önce eşim ben oğlum olursa hamza babamın adını koymak istiyorm derdi hep bugüne kadar hiç bir abisi ablası kayın babamin ismini vermemiş babalarımızın ismini koyalım derdi bana bende (kayın babami çok sevdiğimi söyleyemem yaşlı olmasına birşey diyemem saygım var ama sevmiyorum bugüne kadar bana çok çektirdi herşeyi burnumdan getirdi huysuz birisi) bir buçuk ay önce kadar eltim doğum yaptı ilk çocuğuna kaynım iki babalarının ismini verdi mustafa hamza olunca bir nevi yırtmış gibi oldum eşim koyabilir miyim babamın ismini iki babanın ismini koyalım dedi yine bende abin koydu olmaz canım ben iki babanın ismini koymak istemiyorm dedim peki o zaman dedi birkaç gün sonra oğuz kağan koyalım mi peki küçüklükten beri o ismi çok severim oğlum olsaydı koyardım dedi bu sefer kırmak istemedim olur sen bilirsin dedim hatta bir hafta oldu emzik zincirini yaptırdım oğuz kağan diye annemlere de attım fotoğrafını annem neden kayın babanın ismini koymadin dedi koysaydın iyi olurdu dedi simdi ilkine koymadın ikinciye gafur isteyecek yine koyacaksin o zaman babanin adini koymayacak misin baban uzulmez mi bekler ismini koymani dedi ve babami cok severim inanın kızlar şuan aklimla kalbim arasında kaldım sanırım en çokta annem etkiledi beni kimseye birşey soramadım çevremden eşimede birşey demedim oğuz kağan ismini sevdim herkes oğuz kağanlar çok uysal olur çok güzel bir isim adıyla yaşasın dediler kapı susumu yaptırmadım eşime supriz yapıp emir hamza mi yaptırsam yoksa oğuz kağan olarak mi kalsa çünkü eşim benim her dediğimi şuana kadar yaptı beni hiç incitmedi Allah razı olsun kendinden şimdi bende onun için değiştirsem mi sanırım son olanlardan çok etkilendim bu virüstür sağlıktır ailedir herşey kafamı karıştırdı siz ne dersiniz bu konuda fikirleriniz benim için çok değerli. Emir hamza isminde hiç gördüğünüz çocuklar bebekler varmı ismini taşıyabiliyorlar mi ? Yorumlarınızı dört gözle bekliyorm hakkınızı helal edin çok uzun oldu
(Babamin adı ibrahim / kayınbabamın adı hamza)