Ozemmerdn bende bu dertten muzdaribim her içtiğimde vicdanım sızlıyor ama canım acayip istiyo ama azalttım günde bir paket içiyordum şimdi bir paket 3 gün gidiyo nerdeyse tabi bu bahane değil bazen midem bulanıyo hiç içmiyorum allah yardımcımız olsun Allah’ın emanetine ihanet ediyoruz sanki