kitapkurdu Zynp01 32.haftay kadar ben Demir ilacı kullanmadım doktorum gerek görmedi. Şimdi kullanıyorum. Canım kullanmaman daha iyi kabızlık İran öldürüyor insanı 😩
Caglayasin Zynp01 ben kullanıyorum canım fermat diye kapsül vermişti 3 e girdiğimde bitmek üzere haftaya cuma kontrolüm var nasip olursa o zaman farklı ilaç yazar diye düşünüyorum
Blge28 Zynp01 22.haftadan sonra kullanmaya başladım ben doktorunuz ne derse onu yapın herkesin farklı oluyor
dilekgi123 Zynp01 bana verdi bir hafta bile kullanmadan biraktirdi cok kabizlik yapmisti bir ay sonra gittim kanim dusuk cikti yine demir ilaci vermedi vitamin verdi pekmez ye dedi
Busradonmezus Zynp01 valla ben de kullanmadım 1 2 ay sonra bir olcturdum kansızlık çıktı şimdi günde 2 kere iç diyor.
Zynp01 Busradonmezus bna vermedi işte yeterli demir dedi hatta hiçbir takviye vermedi her şey tam dedi şaşırdım
melindam Zynp01 Banada 24.Haftaya Kadar Vermedi canım demirim Üst Sınırdaydı Ama Kan değerim Çok düşmüştü 24.Haftada Başladı Ondan önce Başlatmadı Demirin Fazlasıda toksik Etki Yapıyor Gebelikte Benim 280 Falandı Galiba Demirim