Selam ben de Gebze’de oturuyorum. Yüzyıl’da Akın Bey’e gidiyorum. Çok memnunum. Çok ilgili ve normal ultrasonda bile detaylı olarak bebeğin her şeyine detaylı bakıp size anlatıyor. Ondan önce 3 doktor değiştirdim hiçbiri konusmuyordu. Benim için önemli olan fazla bilgi vermesi. Zaten Akın’ a randevu istesen 1 ay sonra ya veriyor. Çok yoğun. Hastanenin hijyeni ile ilgili de ilk defa sizden duydum çoğu arkadaşım orda yaptı çok güzeldi memnunlardı. Benim de bir tanıdığım medical de detaylı ultraaona girdi tek böbrekliymiş bebek göremediler. Ki herkes medical diyor. Bazen bazı talihsizlikler oluyor malesef. Genelleme yaparsak aç ve açıkta kalırız malesef.