Bende gebzedeyim canım iki dr gidiyorum özelde akın beye gidiyorum devlette zekeriya saçma ikiside harika devlettekini devlet demezsin çok ilgili bende tahlillerimi falan hep devlette yaptırıyorum aslında dr çok iyi doğumu mu bile devlette yaparım ama sonrası sıkıntı eşim bakıcak bana özel oda olmassa sıkıntı olur yüzyılda yapacağım Allah nasip ederse