Kara07 __birafitap__ canım geç döllenme olabilir korkma olur mu yeni yerleşiyodur hareketlerine dikkat et olur mu
Bcsahat __birafitap__ canım hayırlı olsun, ben de 3 gün geciktiğinde test yapıp öğrenmiştim ve19,84 tü değerim 😊 4 gün sonra 144 oldu, 10 gün sonra yani geçen perşembe 2242 ydi ❤️ Kendini üzme bol bol dinlen, meyve ye, ani hareketler yapma yükselir inşallah
MinnakAnnesi_35 __birafitap__ sabır canım daha çok yeni belle annesi bebeğin ben Burdayım diyecek sana kalbini ferah tut 🥰
__birafitap__ MinnakAnnesi_35 yaaa inşallah kuzum inşallah öyle heyecanlıyım ki gözüme uyku girmiyor🥺💝
Yasanixxxx Minikmucizemizz bayanlar benim de adet günüm bugun dun kan testi verdim degerim 56 cıktı hamilemiyim yardim edin 😔😔
__birafitap__ Yasanixxxx tabiki de hamilesin benim 28 çıktı düşün 😂 bugün senin değerlerinde gibi birşey çıkmasını umuyorum🙏🏻 hayırlı olsun sağlıkla kucağına al insallah🙏🏻💖
Wonderanne Yasanixxxx evet ver yukselir büyük ihtimalle burda çok gebe vardı öyle minik minik rakamlarla öğrenen
__birafitap__ Kara07 inşallah canımın içi 27 mart yumurtlama günümdü onu net hatırlıyorum ama şuramda birşey var daha kalbini duymadığımız evladımız nasılda herşeyimiz oluyor bir anda🥺♥️
__birafitap__ Bcsahat öyle mi yaa nasıl umut oldunuz anlatamam🥺💖 hastaneye gidiyorum dua edin nolur🙏🏻
BesteKarakus1 __birafitap__ ganoexcell kahvelerınıde ıc bebege zararı olmaz bende kapsul cay kahvesını kullanıyorum ☺️
__birafitap__ BesteKarakus1 evet zaten yardımcı maddelerle kullaninca daha hizli etki ediyormus siz de mi onun sayesinde hamile kaldiniz😍
BesteKarakus1 Emo1509 ben hem kullanıp hemde distribütörlüğünü yapıyorum istersen bana ulaşabilirsiniz