Pamuk123
MinikTavsanim
bazen cok korkuyorum, daha haftalarimiz erken, Allah korusun dogum olsa yaşama şansları sıfır. 6. aydan sonra doganlar yasayabiliyormuş, bu kadar emek verdik, sabirla bekledik. Allah 4 ay sonra kolaylıkla kucagimiza almayi nasip etsin 🐣💕💕🌹