ebrucetin Arkadaşlar 28 hafta oldum ama karnım dümdüz hiç çıkmadı normal mi sizce bu haftaya kadar çıkmaması tanıdığım 3 arkadaşım hamile ve 4 aylıklar karınları önde gidiyor ben 7 ayıma girdim herkes bebek nerede diyorlar :((
Esra-89 ebrucetin bence şanslısın hiç yıetılmaz karnın ben 23 haftalık hamileyim sanki doğuma gitcek gibiyim 😂
CgdmZtrk ebrucetin karnının dümdüz olması imkansız. İç karnın geniş olsa da imkansız. Bebek olmuş 1000 kilo. Suyuyla 2 kilo. Normal değil.
Burcude Benimde öyle 34. Haftadayım daha yeni hamile gibi görünmeye başladım 😅 bence şanslıyız en azından çatlak olmaz 🙈
ebrucetin Sukufe evet 7 aylığız canım ama doktorlar hep hafta olarak hesaplıyor ay olarak değil benim doğum erken olmazsa inşallah Haziran sonu Temmuz başı geliyor
Abi-de ebrucetin çok tuhaf ve güzel aynı zmann da. Ben 30 oldum karnım çok yok hatta eşim diyor niye karnın bu kadar az ama var bana göre. Oh şimdi gece rahat uyuyabilşyorsunn nefesin daralmıyor ☺️
Deletedmom262 ebrucetin 25 haftalil hamileyim kocaman bi gobusum var neyseki catlamadim hic.. ic karniniz genistir. Benim ilk gebelikte boyleydi kocaman bo gobegim vardi. Saglikla gelsin bebeginiZ