Aag123 https://imgyukle.com/i/QkCO50 demir ilacı önerisi olan var mı karın ağrısı mide ağrısı yapmayan
Omerve19 Aag123 ben de iki aydir Feramat kullaniyorum. Hamile kalmadan once başlamıştım. Akdeniz anemisi var bende yillardir araliklarla ilac kullandim ama bu ilactan gercekten memnun kaldim degerlerim 1 ayda normale dönmüş
Aag123 Syma95 Ayselela27 teşekkür ederim kızlar 🙏 ben gebelik öncesinde Demir ilacı çok kullandım hatırlamıyorum isimlerini ama hep rahatsiz ettikleri için kullanmaktan hep kaçtım artık mecburum çok düşmüş 😞
Ayselela27 Ferrum kullanıyorum.kabizlik yaşadığım için doktorum bu daha iyi dedi gerçekten de sknti yasamadim
Aag123 Omerve19 sonunda doktorla görüşebildim bi fların yazdım tablet değil şurup gibi içeceksin dedi rahatsız etmez seni dedi
Mube_iz Ferro sanol İçiyordum bende karın ve bağırsak ağrısı yaptı cumartesi günü feramata başladım ağrı yapmadı memnunum tavsiye ederim