Melisaaa Kızlar Izmir de ki Can hastanesi kadın doğum bölümüne giden var mı? Hangi doktor iyi ve muane ücretleri hakkin da bilgisi olan ?
DenizEla Melisaaa Canim meraba bende Emre beye gidiyorum kızların dediği gibi 80 tl doğum ücreti de 2.500 memnunum çok 🙂
SametHandeAtakan Muayene ücreti 80 lira diye biliyorum benim doğumum orda olucak doktorum dışardan ama. Hastanede Emre beyi çok tavsiye eden duydum
AyeHakanKrk DenizEla evet bende merak ediyorum. Tahlillere ekstra ücret ödüyor musunuz. Sadece Doğum mu 2500 oda süsleme fotoğraf cekımı dahıl degıl mı
DenizEla Melisaaa Gayet ilgili bi doktor aklıma takılan bişey oldu mu mesaj atıyorum cevap veriyor hemen ultrasona girdiğim de iyice inceliyor anlatıyor
DenizEla AyeHakanKrk Evet tahliller için ayrıca ücret ödüyorum sadece doğum 2500+350 epidural süsleme foto filan içinde yok onlar için ayrıca ücret istiyorlar
DenizEla Melisaaa Bana tam 13 haftalıkken kıza benziyo demişti şimdi 20 haftalığım değişmedi kızım olucak hayırlısiyla inşallah bebisin kendini gösterirse mutlaka söyler tahminini 🙂
Melisaaa DenizEla Bugün devlete gittim fakat hiç bir şekilde haraket etmedi ☺☺☺ doktor da zaten cinsiyetden emin olmak için cihazlar çok uygun değil dedi
DenizEla Melisaaa Acikcasi çogu devlet hastanesi cinsiyeti görmek için çok uğraşmıyor göstermiyor yada pozisyon uygun değil deyip birakiyorlar sana tavsiyem gitmeden önce çikolata ye öyle git ben öyle yaptım bebis harekete geçiyo o zaman 🙂