Bebikom_ Kızlar 34+1 deyim sürekli gegiriyorum engel olamıyorum gegirmeden sonra midemden su geliyor agzıma istifra ettirmek için ugrasıyor. İyi gelen bisey varmı tavsiye edebileceginiz. Yıldım artıkk gece gündüz sürekli.
buseyusuf27 Bebikom_ primal ılac kullanıyor musun acaba bnde cok kusuyordum o ilacı kullndıktan sonra cok sukur bıseyım kalmadı
Bebikom_ Merveyenianne rennie nin hapı var agızda eriyen midem bazen cok yanıyor ozaman içiyorum onu cok sık olmamak üzere. Sodada yapıyor gegırtı onuda denedım. 😞😞
Bebikom_ buseyusuf27 yok primal kullanmıyorum. Ama cok ilaç kullanıyorum sabah aksam kan ilacı d vitamini kalsiyum. Imom kullanıyordum pıyasan cekılmıs duosvıt kullanıyorum onu onerdı ıcınde balık yagı var mahvediyor beni
buseyusuf27 Bebikom_ hm anladm istersen doktora bı sor ben kullanıyorm gece alyosun 2 tane gun boyunca rahatsın
Firfir90 Valla 12+3 teyim gegirmekten içim dısıma cıkıcak su içsem gegırıyorum ben de cok sıkıldım bogazımda resmen dugum oluyor 😟