Sltn01 canım bnde de oldu tam 10. Haftada çok minik bi damla ama bnm ilk bebeğim düşüktü o yüzden anında koştum doktora iyi ki hitmişim bebeğin eşinin bir ucu aşağıdaymış ondan oluyırmş progestan fitil başlattı çok şükür 1 hafta sonra gidince yukarı çıkmş progestanı kesti