Aslima cnm bn baby&plus un dream modelini aldım henüz bebeğim doğmadı kullanmadım ama geldi kurduk baktık gayette kullanışlı duruyor kraft ın callipso2 modeli harikaydı rambo gibi sapasağlam eğer ki fiyatı açısından zorlamıcaksa callipso2 kesin al eğer zorlanırsan babyplus dream modeli de güzel..
Bn uzun süre kullanmayacağım taş çatlasın 2 yaşına kdr kullanırım diye çok para vermek istemedim.. 1 sene sonra tayinciyiz ve beybime batıya gidince oda yaptıracağım montesorri o yüzden iyki ahşap felan da almamışımm ztn eşimin bebeklik demir beşiği de var onu da kullanacağım