Sifa0033 Kızlar merhaba 20 haftalık hamileyim buaralar kuşburnu çayı tüketiyorum netten araştırmalarıma göre gebeler için sakıncası yok ama size de sormak istedim kuşburnu çayı içebiliyoruz değil mi herhangi bi zararı var mı ? Doktoruma soramıyorum izne ayrılmış kendisi ulaşamıyorum açıkçası😊
Blackkcat Sifa0033 bende 20.hafta içindeyim canım,bu ara her gün kuşburnu ve ıhlamur içiyorum,sakıncası yok diye araştırdım,bağışıklık ve c vitamini için önemli tabi yinede abartmıyorum☺️
Sifa0033 Blackkcat anladım canım bende günde 2 fincan içiyorum aynen abartmamak lazım 😊 teşekkür ederim 🙏