Zezemeze Kızlar hastanede sancı çekerken telefonumuz yanımızda olabiliyor mu? Çok saçma biliyorum ama ben saatlerce içerde sıkılırım diye düşünüyorum hem kafamı dağıtırım tel olursa. Komik bir soru oldu ama mazur görün 😁😁
Zeynoo21 Zezemeze vallahı canım hastane odasındamı bahsedıyorsun yoksa dogumhanedenmı ben odamda oynadım ama asagıda sadece foto çekmek ıcın ındırdım yanı o kadar Şancı cekıyorsun ınsan telefonu bıle elıne almak ıstemıyor😃
Ayse211 Doğumuma az kaldı doğum telaşımdan hiç böle düşünmemiştim ama telefonu yanıma alacagım aklıma gelmemişti şu posttan sonra alırım 😂😂😂