yabansena 19 haftalık hamileyim. Gögüs ucum çok kaşınıyo kabuklaşmaya başlamış. Böyle bi durum yaşayn var mı acaba ne yapmak gerekir.
Berkiss_12 yabansena Evet benimde olmuştu catlama bile oldu hala da oluyor şuan 31 haftalık hindistan cevizi yağı çok iyi geliyor akşam yatmadan sürüyorum yumaşatıyo kaşıntısını geciriyo tavsiye ederim
Hilalse yabansena benimde o dönemler olmuştu hiç bişey yapmadan 3-4 günde geçmişti ara ara oluyo elimle ovuyorum tırnakla kaşımıyorum geçiyor 25+4üm şimdi