Beni de çağırdı hemşirem hem de 2 kez arayıp gelmem gerekli mi diye sorduğum halde gel dedi. Hastaları içeri almıyoruz kapıda bekliyolar dedi sakinmiş. Kan ve idrar tahlili yaptırmamı istedi. En as temasla kanını alıcam merak etme dedi. 9 nisan da gidicem sabah en erken saatte.