Merhaba mutlu anneler öncelikle rabbim hepimizi şu hamilelik sürecinde tüm rahatsızlıklardan korusun diyorum çünki hamileliğimin başından beri hep birşeyler beni buldu ama çok şükür 🙏 hiç birşey çağresiz olmadı çok şükür 🙏 bebeğimde bende çok iyiyiz ama benim son basıma gelen şeyi size sormak istedim kasık fıtığı çıktı 28 haftalık gebeyim benim, gibi olupta normal Doğum yapan varmı bu hafta genel cerrahiye gidicem bakalım o büyük bi ihtimalle sezeryan ol bende işlem yapıyım der gibi geliyor ama ben normal olduğu içim herşeyimiz normal olsun istiyorum ama bu fıtık beni zorlarımı bilimiyorum keşke normal Doğum olsa ve ben Doğumdan aylar. Sonra ameliyat olsam basına bu tarz fıtık gelen varmı acaba?