Pamuk123 Rehank bilmiyorum ne kadar doğru hurafede olabilir ama koz Bebekler hep çok aşağıda oluyor bende doğru çöktü oğlum üstteydi ama kızım çok aşağıda
Rananur Benim de altta daha çıkmadı yukarıya hatta bugün bi tekme attı doğuruyorum sandım 😆 24 haftalık olduk cinsiyeti erkek ilk çocuğumda erkek ama o çok çabuk çıkmıştı yukarı bu geç kaldı inşallah bi sorun olmaz
Mushab5260 Rehank canim bebek kucuk oldugu icin asagida oluyor kilo aldikca yeri genislesin die yukari cikiyor ondan kaynaklaniyor