Günaydın kızlar öncelikle hayırlı kandiller olsun inşallah size bir sorum olacaktı. Ben 32 haftalık gebeyim ve kamu görevlisiyim idari izin verdiler normalde 32 haftalıkken kadın doğuöcudan çalışıyor raporu alıp idare vermem gerekiyordu ama şuan idari izin devam ettiği için almasam mı almazsam 8 hafta doğum öncesi iznim başlamış oluyormu acaba kendiliğinden