vuslatim34
Onurmerve44 bebek için en önemli şeylerden birisi kesinlikle stres yapmamak, gerçekten stres olduğunda olmuyor. Henüz yaşınız gençse kendinize zaman tanıyın yine bu ilaçları kullanon ama beklentisiz olun allah nasip ediyor o zmn,eğer yaşınız ileriyse tüp bebek falan düşünülebilir ma hepsi için en önemlis stres olmamak. Oluruna bırakın herşey yolunda gidecek eminim,