Mugesen2303 Merhaba hanımlar 3 gündür bulantım var sanki başa dönmüş gibi bu normal mi bu haftalarda yaşayanlar var mı? Birde dün gün boyu belirli aralıklarla kasılmalarım oldu 🤷🏻♀️Randevum persembe günü gitsem mi dr a 2 gün daha beklesem mi?
Tugbakarciga Mugesen2303 aynısı bende de dün oldu canım. Ama ağrım çoktu. Doktorumu aradım hemen doğumhaneye git bekleme dedi. Gittim ultrason baktılar rahim uzunluğu baktılar iyiydi. Nst bağladılar sancı çıktı. Serum taktılar bitince tekrar nst bağladılar biraz azalmış dedi bende rahatlamıştım. Ama idrarda çok enfeksiyon ve sıvı kaybı çıktı. Antibiyotik verdiler perşembe tekrar gideceğim
Tugbakarciga Mugesen2303 bende enfeksiyondan dolayı bulantı olmuş. Enfeksiyon bulantı yapıyomuş. Ama nst de sancı çıkınca çok korktum. Kabus gibiydi
Lilamor77 Mugesen2303 bende 32 haftalığım benimde enbaşta çok oldu düzelmiştim iki üç gündür banada oluyo özellikle sabahları bide aşırı uyuyorum sabah 7-8 de ayaktaydım normalde ama bikaçgündür 1-2 de uyanıyorum 🤦🏼♀️
Elif6161 Mugesen2303 ayy ayyy o haftada başlamıştı mide bulantım yine ilk 4 aydada vardı 😢 şuan 35 + 5 im hala var dpgurmak istiyorum artık
Mugesen2303 Tugbakarciga geçmiş olsun 🙏🏻neden dolayı olabileceğini söyledi mi doktorunuz?kaç haftalıksınız bu arada
Tugbakarciga Mugesen2303 bişey demedi 30 haftalığım. Yalancı sancı dedi. Ben sancı çıkınca ağlamaya başladım niye ağlıyosun 30 haftalık olmuşsun korkma dedi. Doğsa da yaşar demeye getirdi sanırım. Ama çok şükür açılmam vs yoktu
Mugesen2303 Lilamor77 çok uyumuyorum aksine gece uyku pozisyonu bulacağım diye sinirlenip uyumuyorum bile☺️Ama gündüz yorgun bi ağırlık var üzerimde bulantım hala devam😱