Selamlar, kız ismi hiç kolay değil ya. Hele şu popüler isimlerden sonra ☹️ Bihter güzel isim ama herkeste aynı şeyi çağrıştırıyor ne yazık ki, ve hem çocukluğuna hem yetişkinliğine pek uygun değil gibi, bilemedim.
lila, mila, lina, vb isimleri ben hiç sevemedim.
Bence içlerindeki en güzeli İlay 😊 ama önemli olan eşinizle ortak kararınız, kim ne derse desin :)
Biz de eşimle bir isimde anlaştık fakat ailelerimiz hiç beğenmedi, başta üzüldüm simdi hiç sallamıyorum 😊4 kız babası olan babam dedi ki, sizin isminizi koyarken kimseye sormadık, siz de koyun geçin ne istiyorsanız kimseye sormayın 😁