mlsmrtgll Kızlar 19 martta kürtaj oldum bugün göğsümden damla şekli süt geldiğini sıktıkça daha da geldiğini fark ettim başına gelen var mı ? Doktor normal olabileceğini söylüyor ama şaşırdım 9. Haftamda kürtaj olmuştum