Öncelikle geçmiş olsun, bende geçirdim kimyasal gebelik ve gittiğim doktor sakın endişelenme eğer bu gebeliği yaşıyorsan hamile olmaya yatkınsın dedi, kendi eşi de 2 kere geçirmiş, 3 çocuğu varmış ☺️ yumurtalıklarıma da baktı gayet sağlıklı demişti ve Şimdi 22 haftalık hamileyim ☺️ O yüzden kendine hiç sıkıntı etme İnan benim etrafımda yaşayan yoktu bu durumu o yüzden çok ağladım anne olamicam diye, ama ben yaşadığım için tedirgin olmanı üzülmeni asla istemem. İçini ferah tut yeterli ☺️