7+4 te kalp atışı için gittik üstten baktı duyulmadı alttan bakalım dedi onu da ben istemedim çünkü doktorun hali tavrı çok kötüydü niye geldin der gibiydi alttan bakmayı da ben 7+4 duyulması gerekmiyor mı giyine söyledi bende istemedim Birinci doğum sezeryan olduğu için rahim içe dönük dedi o yüzden duyulmadı dedi kadının tavrından dolayı bşy de soramadım panikledim de çıktım geldim
başına gelen var mı ?