Merhaba hanımlar ben de yazayım dedim çünkü okumaktan keyif alıyordum.uzun oldu hakkınızı helal edin demicem istemeyen okumayabilir😂😂 ben vajinismusu atlattım ama muayene ilişki falan hep sorun olmaya devam etti ancak normal doğum yapmak istiyordum sancıları bekledim bir türlü gelmediler. Doktorumuz bana sen asla doğum yapamazsın direkt sezaryen öneriyorum falan dedi tabi baya sert bir şekilde çok bozdu moralimi. Ordan ayrıldım ağlayarak normalde o özel hastanede doğum yapacaktım. Ertesi gün 40+1 de devlet Hastanesi’ne gittim durumu anlattım muayene yapıldı ve baya bağırdım canım acıdı. Onlar da kimse senin nazını çekemez biz zor durum olmadıkça ameliyat etmeyiz başka yere git dediler bizi başlarından savdilar haklı olarak da 😒 ordan da çıkıp ilçeden merkeze gittik özel doktor ile konuştuk vajinismus çok zor normal doğum dedi o yüzden sezaryen yapalım istiyorsanız tabi ben de uzatmak istemedim artık inceldigi yerden kopsun dedim karnım da açtı işlemler falan derken bir saat içinde ameliyata alındım genel anestezi ile. Uyandığımda karnımda dehşet bir ağrı vardı bir saat sürdü ağrı kesiciler ile geçti. Doğum çok mükemmel bir olay öyle ya da böyle annelik kadına bahşedilen en güzel armağan… Kıymet bilelim elhamdülillah. Oğlum uyuyor süt gelmedi diye sarılık oldu bol bol emzirmeye çalışıyorum uyumuyorum yine de yorgun düşmüyorum çok şükür bu günümüze Allah herkesin evlatlarını bağışlasın inşallah hayırlı dogumlariniz olsun 🤗