Ben 20.haftaöda girmiştim bi böbreği sınırdaydı doktorlarım pek önemsemediler geçeceğini düşündükleri için 😊için rahat olsun doğumdan sonra takip etmek amaçlı bunları söylemek zorundalar,32 haftalık oldum ve dündü randevum gittiğimde bu sefer kist göründü kızımın böbreğinde yine pek üstüne durmadım doğumdan sonra illaki takip edilir doktorumda sorun olmayacağını söyledi zaten 🙂