Kubrasnyrt Kan vermeye gittim saglik ocagina arkadaslar sonucum saat 3 te cikacakmis nolur dua edin insallah guzel bir sonuc cikar 🙏🤰 😊
Melek2152 Kubrasnyrt hayırlı haberler le dön inşallah 🤲 şu mübarek günde rabbim herkesin gönlüne göre versin 🥰
sinber Kubrasnyrt ayy hadi hayırlısı canım saatte geçmez şimdi biraz uyumaya çalış bari o zaman daha çabuk geçiyor
Kubrasnyrt Melek2152 Allah razi olsun insallah canim sabirsizlikla bekliyorum sonucumu saglikli olsun baska bisey istemiyorum
Kubrasnyrt sinber gecmiyor zaman hic oyle yaptim uzandim uyumaya calisacagim canim sonucum ciksinda hayirlisiyla biran once paylasayim sizinle 😊😊
sinber Kubrasnyrt benimde etiketle kuzum bu arada gir bi duş al hem iyi gelir hem de kan vermeye girmişsin ya dezenfekte olur vakitte geçer