Melina_Mislina Ben 5 haftalık hamileyim progesteron jel tüp bebek olduğu için baştan beri kullanıyorum bu gün kullandığımda aparatında kahve rengi leke gördüm çok korkuyorum
Melek2152 Melina_Mislina crıone jel kullanıyorsun sanırım canm o kahverengi leke yapıyor bende tüp bebekle ile gebe kaldım kullandım aynı seyleri yasadım zaten kullanma talimatındada yazıyor leke pembe veya kırmızı olursa kork ama içim rahat etmiyor dersen doktorunu ara sor
Eliff-61 Canım bende 4 haftalığım ama belki yerleşme lekesidir bilgim yok bende burda kalim inşallah sorun yoktur🙏🏻
Melina_Mislina Melek2152 teşekkür ederim canım doktora yazdım bu gün izin günüymüş cvp vermeyince ben de yaşayanlardan öğreneyim dedim sen kaç haftalık hamilesin