Merhaba güzel anneler, ben 12+1 deyim ve yarın ikili taramam var. Nedense ayrı bir heyecan içindeyim. Cinsiyet tahmini de olacak bu yüzden de olabilir:) sizler neler yaşadınız, nasıl oluyor bu ikili tarama ve cinsiyet öğrenip de değişen oldu mu? Birde Antalya yaşam asv ye giden var mı?