Sahikaklc Kizlar selam 18+2 haftalik hamileyim bu zamana kadar bulantim olmadi diyebilirim ama son iki gundur midemde yanma eksime ve hafif hafif bulantim var sizce neden olabilir ??
OktayMeltemSahin Sahikaklc bazılarında ilk üç ay mide bulantısı yanması oluyormuş bazıları hamilelik süreci bazılarınında 3 aydan sonra başlıyormuş bu bünyeyle alakalı sanırım bende 3 aydır çekiyorum valla çok zor Allah yardımcın olsun doktoruna danış şurup veriyorlar genellikle 🙁
deletedmom351 Sahikaklc ben 31 haftalığım benim hala geçmedi ve Doğuma kadar böyle sürer dedi mide yanman için süt ve elmanın iyi geldiğini söylüyorlar biraz da olsa rahatlatıyor bir de gaviscon diye bir şurup var onu da yazdırabilirsin umarım faydası olur
Sahikaklc OktayMeltemSahin bazilari bebek saclandigi icin yanma olur diyolar ama dogrulugu nedir bilemedim 🙄
OktayMeltemSahin Sahikaklc o ilerki haftalarda oluyor diye biliyorum daha erken galiba saçlanması için yine de en iyisini doktorunuz bilir ilk muayenenizde danışın bence.