Kızlar çok normal ben 2 gün fazla hissetmedim doktora gittim oğlumu gördüm baya hareketli ama sadece sert tekmelerini hissediyormuşum bu haftalar düzensiz olması çok normal kendinizi korkutmayın yarın iki kat hareketli olur gece uyutmaz benimki uyutmuyo artık 24+3 arada oluyo yani hareket etmemesi onlar gündüz biz çok hareket ettiğimiz için uyur uyumasa bile hissetmeyiz ama gece hareketli olurlar 😍🥰