ruyaduymus Kızlar dün doktorum şeker yüklemesi yaptı…kontrolümüzü yaptık😕sonucu bugün kötü cıkmıs! normali 35 mis benimki sınırdaymıs değerler 39 cıktı…ne yapmam gerekiyor yada daha doğrusu ne yiyip yemiyim?
brcaky Meyveyi akşam saatinde yemeyin yerken yanına süt ya da yoğurt tüketin. Makarna, pilav yerine bulgur pilavı tüketin. Beyaz ekmek yerine çavdarlı tüketebilirsiniz. Bol su için ve 3 ana 3 ara öğün olarak beslenin