Suber 1 - A7A2B920-ACE4-4E44-B53F-7E13BFED16C6.jpeg image/jpeg(0.87MB) albi marka test. İlk 10 dk çizgi çıktı ama pozitif olunca çizgi bu kadar ince oluyor mu merak ettim.
Cigdemveminik Suber bn gördm cnm yazdğını kopyalayp baktm ince bi çizgi var evet ama albi marka teste güvenmiyorm bn bi başka test dha al yap istersen var gbi ama hayrlısı olsn
Sevdiss_17 Suber var gibi sanki 10 daiikada cikti demissiniz belki ilk dakiklarda cikti ama cok silik oldgu icin 10. Dakikada netlesti kac gun var adete
Sevdiss_17 Suber okadar ince olmasinin nedeni betanin dusuk olmasi daha cok yeni bir hamileleik 2 gun sorna tekrarla
Suber Sevdiss_17 adetime 10 gün var 🙈 daha önce de albi marka kullanmıştım ama hiç çizgi çıkmamıştı. Pozitif olunca böyle mi görünüyor bilmiyorum
Suber Cigdemveminik daha önce de albi marka test kullanmıştım ama hiç çizgi çıkmamıştı. Ama haklısın hiç iyi yorum yok bu testle ilgili
Sevdiss_17 Suber kiz daha on gundur bebeyi tutmaya calisirken yakalamissen resmen benim 5 gun var ken cikti ama silikti yine 3 gun gecince koyu cikti testim daha erken bu marka bazilarinda silik pozitofi gosteriyo yarin sabah bask markayla dene
Busraer Ben hic görmedim yok gibi hafif varsa hamile olabilirsin benimde cok hafifti inşallah vardır canım bu mübarek günde inşallah allah sana nasip eder
AliSilan Suber vardır var erken gebelikte yaptır Bi tane 25 30 TL olması lazım onda da böyle ince çizgi çıktıysa Allah iın izniyle tamamdır