HilalAltun gelişim geriliği mi var 😔 benim bebişimde gelişim geriliği var 4 hafta geriden geliyor 31+5=1380
32+5=1480
33+5=1640 tı 😔 benim bebeğim 26. Haftadan sonra gerilemeye başlamış doktorumun ihmali yüzünden hastaneye gidiyordum kontrole muaneye sürekli fazladan söylüyordu 29 da 1500 demişti ama alakası dahi yokmuş 😒 Medikalpark a gidiyordum 31+5 te gittim 1500 dedi yine hiç almamış mı dedim 😒 gelişim geriliği var erken doğum olabilir dedi 😔 bende başladım doktor aramaya 4 hastane 5 doktora göründüm hepsi 1300 gram 1500 değil dediler 😏 erkenden almak istediler en sonunda 1 doktor buldum hepsinden daha uygun ama hakkıyla yapıyor her hafta çağırıyor beni hedefimiz 37 ama belki daha geç bile doğum yaparım 🤭🤭