mucizem_benim 18haftalik olduk ve dayanilmaz bel agrisi ve cekiyorum artik uyuyamiyorum oturamiyorum hamile oldugumu öğrendiğimden beri de baş agrisida oluyor .
Ysmnkrbnskr mucizem_benim bende özellikle baş ağrısı çok oluyordu o dönem geçecek ama sabret ağrı kesici falan da içmedim alıştım bir süre sonra. Bel ağrısı için de masaj yaptır eşine çok iyi geliyor